GODZINA | RAMOWY PLAN DNIA |
---|---|
630 – 900 | SCHODZENIE SIĘ DZIECI: - zabawy indywidualne oraz w grupach, - korzystanie z gier i układanek, - czynności dowolne podejmowane przez dzieci i inspirowane przez nauczycielkę. |
900 – 930 | ŚNIADANIE: - przygotowanie do śniadania, wdrażanie i przyswajanie nawyków higienicznych, - doskonalenie umiejętności samodzielnego i estetycznego spożywania posiłku, - kulturalne zachowanie się przy stole. |
930 – 1200 | ZAJĘCIA EDUKACYJNE, WYJŚCIE NA DWÓR: - zajęcia prowadzone przez nauczycielkę w oparciu o podstawę programową, - wyjście na spacer lub zabawa na placu zabaw, - wycieczki. |
1200 - 1245 | OBIAD: - przygotowanie do obiadu, wdrażanie i przyswajanie nawyków higienicznych oraz umiejętności samoobsługowych, - doskonalenie umiejętności samodzielnego i estetycznego spożywania posiłku, - kulturalne zachowanie się przy stole. |
1245 - 1415 | RELAKSACJA, LEŻAKOWANIE, ZABAWA: - poobiedni odpoczynek, leżakowanie, - słuchanie bajki lub muzyki, - zabawy według inicjatywy dzieci, - zabawy integracyjne, planszowe, konstrukcyjne, planszowo-techniczne. |
1430 - 1500 | PODWIECZOREK: - przygotowanie do podwieczorku, - doskonalenie umiejętności samodzielnego i estetycznego spożywania posiłku, - kulturalne zachowanie się przy stole. |
1500 - 1700 | ZABAWA, ROZCHODZENIE SIĘ DZIECI DO DOMU: - zabawy indywidualne, zespołowe, - prace porządkowe, - rozchodzenie się dzieci do domu. |